Despite the cold we went outside, what do you think?

Despite the cold we went outside, what do you think?
O que voce faria com elaY
Comenta ai o que voces acharam
Espero que voces gostem e se di
opinem se voces gostaram de mim
Despite the cold we went outside, what do you think?
O que voce faria com elaY
Comenta ai o que voces acharam
Espero que voces gostem e se di
opinem se voces gostaram de mim
Despite the cold we went outside, what do you think?
O que voce faria com elaY
Comenta ai o que voces acharam
Espero que voces gostem e se di
opinem se voces gostaram de mim
Despite the cold we went outside, what do you think?
O que voce faria com elaY
Comenta ai o que voces acharamDo they like smooth skin?

5 comentários - Despite the cold we went outside, what do you think?

1º) Cómo sería salir adentro?, 2º) Me parece un puema, 3º) Depiladita... una belleza. Cuando la entregás papá?
Gracias